Tuesday, September 13, 2011

Fit Adik Kerap Semula

10hb September 2011
Subuh-subuh lagi adik dah dipaksa mandi. Ada majlis perkahwinan Pakcik Shafik di Shah Alam. Seperti biasa adik memang tak banyak ragam. Cuma sukar mama nak paksa abang mandi. Meraung satu taman boleh dengar. Kalaulah adik juga seperti abang, mesti adik juga meraung sama.

Ramai yang bertanya dan geram dengan adik..Maklumlah adikkan gebu..hahaha...Tak kurang juga yang bersimpati dengan kisah adik. Ada juga diantara mereka yang memberi kata semangat buat mama dan babah. Teringat saat bercerita dengan Pak Cu....Mama sekang air mata mama. Hati mama merintih menangis.

* ramai betul peminat adik ni..hehehe

Esok ada temujanji adik dengan pakar neuro dari Kuala Lumpur. Mama harap adalah jalan penyelesaian untuk menghilangkan fit adik. Ubat topiramate yang adik makan tak berkesan langsung, semakin teruk pula jadinya. Hampir setiap kali terjaga adik akan kena fit. Tersentak adik juga semakin kuat. Buatkan haati mama semakin risau. Ubat homeopathhy juga dah dua jenis DR tukarkan, keadaan adik tetap sama. Mungkin belum jumpa yang serasi dengan adik.

*Ya' Allah kau permudahkanlah jalan kami untuk menyembuhkan penyakit Puteri kecil ku ini!

No comments:

Post a Comment