Wednesday, March 6, 2013

MENCUBA RAWATAN DI ISMAIL ACCUTHERAPY CENTRE

Alhamdulillah, keadaan kakak semakin membaik.

Sejak keluar hospital kakak dah pandai pilih makanan. Kakak dah tak nak lagi makan bubur. Ye, kakak nak nasi...huhuhu...bukan main kakak mengunyah...oklah, kakak sakit nak pandai ye!

Kakak,
Mama harus buat usahakan rawatan alternatif untuk pemulihan kakak. Mama tahu, semakin meembesarnya kakak, kalau tak ada usaha dari mama dan babah, akan buatkan kakak semakin teruk.

Mama bawa kakak ke batu pahat. Walaupun perjalanan agak jauh, tapi demi kakak kami perlu korbankan segalanya utk kakak. Buat masa permulaan, mama bawa kakak ke sana 3kali dalam seminggu. setiap kali rawatan mengambil masa selama 1jam..Mula2 kakak tak selesa, sepaanjang rawatan kakak menangis. Risau juga hati mama. Pada hari pertama, sepanjang berterapi kakak diserang sawan. Tapi mama teruskan juga...Maaf ye sayang...mama tahu kakak sakit.

Ismail Accutherapy Centre adalah rawatan yang menggunakan teknik urutan, warna dan aliran elektrik. Murninya hati tuan punya centre. Rawatan untuk kakak, dan juga untuk insan2 istimewa seperti kakak, tidak dikenakan bayaran langsung.

 untuk memulihkan saraf mata kakak



Kakak bersama sahabat syurga yang lain, dua2 hiro kakak tu nama haziq

Babah pun berterapi juga...bayaran seikhlasnya...

#Ya Allah! Kau pertemukan jodoh penyembuhan rawatannya disini. Kau tabahkanlah hati kami. Kau kurangkanlah kesakitan yg dia alami. Amin.....


No comments:

Post a Comment