Thursday, August 18, 2011

Terima Kasih Pada Yang Membantu


Semalam mama buat kek coklat, tapi yang jadi biskut coklat. Tapi rasanya sedap sangat. Kesian adik tak dapat nak makan. Tapi mama coletkan juga sikit kemulut adik, dapat jamah pun jadilahkan!

Mama lihat tabung sumbangan perubatan adik. Alhamdulillah, walaupun masih banyak yang perlu mama cari dan usahakan. Mama bersyukur ada yang sudi membantu. Berjuta terima kasih buat blogger eita dan ijad yang sudi berkongsi untuk membantu mendapatkan bantuan untuk adik. Ada juga diantara mereka yang mama tak tahu siapa yang memberi. Walaupun hanya 1 sen amat bermakna untuk mengubati sakit adik. Walaupun kenyataan untuk memulihkan adik seperti sediakala amat sukar. Dan tidak memungkinkan bagi pihak hospital. Namun mama tetap berusaha. Sekadar dapat menghilangkan sawan yang adik hadapi setiap hari pun mama dah bersyukur. Tak sanggup mama nak melihat hari-hari adik perlu menahan rasa pahit ubat yang mama berikan. Mama tak nak lihat anak mama hidup bergantung dengan ubat.

Terima kasih semua, walaupun hanya doa yang dapat diberikan pun amat bermakna buat kami sekeluarga! Hanya Allah yang dapat membalasnya.

1 comment:

  1. Kak nnti bila2 akak baca msg saya ni mintak tolong msg saya jap 0134924764.anak saya Sama masalah mcm anak akak

    ReplyDelete